مشاهده خبر

شنبه 17 اردیبهشت 1401

رنگ آمیزی کنداکتور شبکه یک با برنامه های جدید

برنامه های جدید در جدول پخش شبکه یک سیما جانمایی شدند

10

رنگ آمیزی کنداکتور شبکه یک با برنامه های جدید 

 مسابقه اتم ، مسابقه رزم آوران،  مستند پرتره پورسینا ، مستند مازرون از هفته جدید پس از تعطیلات عید فطر ، بعنوان برنامه های جدید در جدول پخش شبکه یک سیما جانمایی شدند. همچنین دوره جدید سیمای خانواده، صبح بخیر ایران به همراه قسمت های جدید مسابقه دستپخت ، مسابقه ایران هم مکمل برنامه های روتین این شبکه خواهند بود و سری جدید برنامه پایش که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد نیز به زودی کنداکتور اضافه خواهد شد. 

مستند پرتره‌ی «پورسینا»
این مستند قرار است در هر قسمت، زندگی یکی از مفاخر پزشکی ایران را در سه مقطع کودکی، جوانی و حال حاضر  به تصویر بکشد. معرفی مفاخر کشور و و دستاورد های آنها و راه های رسیدن به موفقیت رویکرد اصلی این برنامه است. پورسینا به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد کاظم زاده، کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما است که یکشنبه ها و سه‌شنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود.

مستند مسابقه «اتم»
"اتم" مخفف الگوها و تجربه‌های موفق است. این برنامه یک برنامه استعدادیابی نیست، بلکه داشتن دغدغه و پشتکار و نیز تعهد از ویژگی‌های اتم هاست. بعضی اتم‌ها نه تنها از فعالیتی که انجام می‌دهند درآمدی کسب نمی‌کنند بلکه در مواردی هزینه‌ها به دوش خودشان است؛ یعنی وجهی از مسئولیت اجتماعی و ازخودگذشتگی هم در کاری که اتم‌ها انجام می‌دهند وجود دارد. برای اتم‌های برتر، داشتن شرایطی حائز اهمیت است که در داوری‌ها به آن دقت شده و خواهد شد؛ مردمی بودن، خلاقیت و مسئله محور بودن، قابل تکثیر بودن ایده و الگو از فاکتورهای این برنامه است. فصل نخست اتم در سال گذشته پخش شد و اینک کاوه خداشناس در برنامه‌ای ترکیبی   ایده «اتم» یا همان الگوها و تجربه‌های موفق ایرانیان را مرور می كند تا فصل ۱۴۰۰ اتم را به فصل دوم برنامه در سال ۱۴۰۱ وصل کند.
اتم به تهیه کنندگی سیداحمد موسویان و کارگردانی سیدصادق شهربانویی، کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما است که پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۳:۰۰ پخش خواهد شد.

مسابقه «رزم آوران»
رزم آوران اولین مسابقه رزمی زرهی تلویزیونی است که با شیوه ای جذاب و با استفاده از خودروهای جنگی، از جمله تانک و نفربر تولید شده است. رقابت نفس‌گیر گروه هایی از جوانان با تجهیزات نظامی مسابقه ای جذاب ساخته که یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۹:۲۰ از شبکه یک پخش می شود. مسابقه رزم آوران محصول صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است که عباس احمدزاده و مرتضی مقدس تهیه کنندگان و محمد ندیمی و مجتبی نکو کارگردانان این مسابقه جذاب هستند. 

مستند «مازرون» 
مستند مازرون با هدف معرفی و نمایش زیبایی های طبیعی و فرهنگی استان مازندران تولید شده  است.
این مستند جذاب به تهیه کنندگی و کارگردانی ایمان گودرزی، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود.

سری جدید «مسابقه ایران»
سری جدید مسابقه ایران از شنبه ۱۷ اردیبهشت پخش خواهد شد. این برنامه با هدف معرفی هر چه بیشتر ایران به ایرانیان و افزایش اطلاعات عمومی بینندگان در حوزه های فرهنگ، جغرافیا، تاریخ، گردشگری، دفاع مقدس، مفاخر و دانشمندان و پیشرفت ها و توانمندی های کشور تولید شده و همه سوالات آن مربوط به ایران است. 
مسابقه ایران به تهیه کنندگی هاشم رضایت و اجرای سعید شیخ زاده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد.

سری جدید «مسابقه دستپخت»
مسابقه دستپخت، فقط یک مسابقه آشپزی نیست. هدف از این برنامه، تقویت ارتباط خانوادگی و معرفی فرهنگ و غذاهای مردم استان ها و اقوام مختلف کشور است. نکات آشپزی، تزیین غذا، نظافت، مدیریت انتخاب و تهیه مواد اولیه، صرفه جویی در آب و انرژی و تفکیک زباله از سایر آموزه های مهمی است که در این برنامه به آنها پرداخته می شود. سید وحید حسینی مجری و تهیه کننده این مسابقه است که پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۱۹:۳۰ پخش می شود.

سری جدید برنامه «ثریا» 
برنامه تحلیلی ثریا، که با هدف دیده بانی پیشرفت کشور و توجه دادن به فرصت‌ها و مزیت های کشور و راه های رفع نقاط ضعف  و عبور از تهدید های بالقوه در حوزه های مختلف اقتصادی و ... طراحی شده از این هفته پخش خواهد شد. 
ثریا به تهیه کنندگی و اجرای محسن مقصودی، یکشنبه ها ساعت ۲۳:۰۰ پخش می شود.

سری جدید «صبح بخیر ایران»
صبح بخیر ایران در سال جدید دستخوش تحولاتی شده از اضافه شدن بخش میز اقتصادی و دانش بنیان در هر برنامه با حضور مسئولان و مدیران شرکتهای دانش‌بنیان، گزارش های مردمی، معرفی مشاغل، بخش مستند برداشت محصولات کشاورزی، تا تولید یک تیتراژ پرانرژی و در فضای موسیقی محلی ایرانی.
این برنامه را شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 

 صبح ببینید.

برنامه «سیمای خانواده»
سیمای خانواده، باسابقه ترین برنامه خانواده سیما است و در این برنامه در کنار موضوعات هنری و خانه داری، مباحث چون افزایش جمعیت، سلامت خانواده، تربیت فرزندان، معرفی کتاب و بازخوانی راه و رسم قهرمانان کشور، از جمله شهدا، جانبازان وایثارگران در کنار سایر موضوعات مختلف مرتبط با خانواده در فضایی صمیمی و با حضور ترکیبی از مجریان جوان و باتجربه و نام آشنا به خانواده ها ارائه می شود. 
برنامه سیمای خانواده هر روز ساعت 11:15 پخش می شود.

برنامه «پایش»
سری جدید برنامه شناخته شده و پربیننده پایش نیز در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی با تغییراتی از جمله در حوزه مطالبه گری در حوزه اقتصاد کلان و شعار سال، تولید و پخش خواهد شد.

آخرین اخبار

کشیک قلب، مهمان شب‌های قدر شبکه یک ویژه برنامه‌های شبکه یک سیما در شب‌های قدر سه برنامه تحولی شبکه یک سیما در ماه رمضان 1402 ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شبکه یک سیما آموزش پیشگیری از بیماری‌ها با «دوازده رو هشت»! محمد دلاوری مجری برنامه افطار شبکه یک شد پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت پدر مدیر شبکه یک بازدید رئیس رسانه ملی از پشت‌صحنه سریال «نون خ» ورود یک مجری نوجوان با «نوجهان» به شبکه یک عیدی شبکه یک به مناسبت مبعث پیامبر (ص) سنجرخان به شبکه یک می آید نگاهی به جنایات ساواک در مستند «راز ساواکی پیر» ویژه برنامه های شبکه یک سیما در ایام الله دهه فجر فصل جدید «پایش»، از امشب روی آنتن شبکه یک ویژه برنامه‌های ولادت امام علی (ع) و روز پدر در شبکه یک سیما بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه برنامه «کتاب قانون» سالار عقیلی برای «کتاب قانون» خواند «سرباز 46 ساله» به شبکه یک می آید حرف حق مردم غزه بر عملیات رسانه‌ای غربی‌ها غلبه پیدا می‌کند سریال «ترور» از امشب روی آنتن شبکه یک می‌رود از تولید پنل‌ هوشمند تا بسته‌بندی محصولات غذایی در قسمت دوم مسابقه شکوفا یک شرکت مسی، طلایی شد ویژه برنامه های چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه یک سیما رقابت تلویزیونی دانش‌بنیان‌ها در برنامه "شکوفا" شبکه یک سیما «ساعت به وقت قدس» به شهید سیدرضی موسوی تقدیم شد «جهان مرد»؛ روایتی از چهل سال مجاهدت سردار دلها پخش سریال «ترور» در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه یک + فیلم پخش فیلم سینمایی «مریم مقدس» با کیفیت بالا از شبکه یک سعید ابوطالب با «کتاب قانون» به شبکه یک می‌آید فرهنگ و هویت ایرانی از نگاه دوربین «ایران امروز» ترویج مردمی‌سازی اقتصاد دانش بنیان در مسابقه «شکوفا» آقا رشید، مهمان ویژه برنامه یلدایی شبکه یک + فیلم یلدای شبکه یک با «ایران دوست داشتنی» فصل دوم «مستوران»؛ از امشب در شبکه یک سوگواری شبکه یک به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) پیام تسلیت مدیر شبکه یک در پی درگذشت والده خانم دکتر ملکی عکس‌های جدید از فصل جدید «نون خ» خلاصه فصل اول «مستوران» در 5 قسمت روی آنتن شبکه یک سیما می رود نخستين گفتگوی تلویزیونی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در صدا و سیما گلزار شهدای بهشت زهرا، عصر پنجشنبه‌ها در قاب شبکه یک «وقت اندیشه» در شبکه یک سیما محمد اصفهانی خواننده تیتراژ «مستوران» شد فصل دوم سریال «مستوران» روی آنتن می‌رود فصل جدید مستند «رخ‌ مادر» روی آنتن می‌رود پخش مستندی درباره کشتار غزه به روایت خبرنگار آمریکایی «خاک و نمک» از آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود بازدید مدیران شبکه یک از اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی انتصاب مدیر جدید تامین برنامه شبکه یک برنامه‌های شبکه یک به مناسبت هفته بسیج سریال «بلندترین صدا» به آنتن شبکه یک رسید

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها