مشاهده خبر

یک شنبه 6 شهریور 1401

سه انتصاب جدید در شبکه‌یک سیما

شبکه‌ یک مدیران جدید گروه‌های "معارف"،  "فرهنگ‌، تاریخ و هنر" و مدیر "آرشیو" خود را شناخت.

8

طی حکمی از سوی میثم مرادی بیناباج، مدیر شبکه‌یک سیما، مجید هاشمی‌فرا به سمت مدیریت "گروه معارف اسلامی"، حجت احمدی‌زر به سمت "مدیریت گروه فرهنگ، تاریخ و هنر" و محمد علیزاده قمصری به سمت "مدیریت آرشیو" منصوب شدند.

 *مجید هاشمی‌فرا* ، که به سمت مدیریت گروه "معارف اسلامی" منصوب شده است، دارای مدرک کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی تلویزیون از دانشکده صداوسیما است و تاکنون مشاور معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما، معاون مرکز همایش‌های بین‌المللی، مدیرکل پخش و نظارت شبکه‌های یک و پنج، مدیر تامین شبکه آموزش، مدیر اخبار و برنامه‌های سیاسی معاونت برون مرزی، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده عربی و ... بوده است. وی تهیه‌کننده و کارگردان برنامه‌هایی در شبکه یک، سه، پنج و آموزش بوده است.
 در حکم انتصاب هاشمی‌فرا آمده است: انتظار می‌رود علاوه بر اهتمام به اجرای سندتحول سازمان و ماموریت شبکه ضمن بازمهندسی و اتخاذ ایده‌های نو و هنرمندانه، بهره‌گیری بیش از پیش از محضر مراجع عظام، علما و کارشناسان فاضل و مجرب هم‌افزایی با ظرفیت‌های عظیم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تقویت حضور تفکر عمیق دینی و انقلابی در ابتدای زنجیره تولیدات، در تعالی محتوایی و کیفی و اثربخشی پیام در برنامه‌های شبکه اهتمام ورزید و برنامه‌های موثری در ترویج مکتب حیات‌بخش اهل بیت علیهم‌السلام بخصوص در موضوعات روز و مبتلا به جامعه در حوزه‌های فردی، اجتماعی و سیاسی اسلام طراحی و تولید گردد.

 *حجت احمدی‌زر* ، که به سمت مدیریت گروه "فرهنگ، تاریخ، هنر" منصوب شده، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صداوسیما است و تا کنون، مدیریت شبکه جهانی امام رضا علیه‌السلام، عضویت در شورای عالی فیلمنامه معاونت استان‌ها و مسوولیت در گروه فیلم و سریال شبکه خراسان رضوی را بر عهده داشته است. او تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه‌های مستند، نویسنده فیلمنامه فیلم‌های داستانی و همچنین سردبیر برنامه‌های تلویزیونی بوده است.
در حکم انتصاب احمدی‌زر آمده است: انتظار می‌رود علاوه بر اهتمام به اجرای همه ارکان سند تحول؛ سه رکن اصلی رسالت سازمان صدا و سیما، ضمن بازمهندسی و تعالی محتوایی و کیفی برنامه‌ها، این گروه پرچم‌دار هویت‌محوری مبتنی بر زیست‌بوم متکثر و متنوع ایران اسلامی در دوره تحولی شبکه یک باشد.

 *محمد علیزاده قمصری* که به سمت مدیریت آرشیو شبکه منصوب شده است؛ دانش آموخته دانشگاه صدا و سیما و دانشجوی دکترای علوم ارتباطات است.
وی پیش از این، سردبیر و دبیر سرویس‌های اجتماعی و فرهنگی در خبرگزاری دانشجو و باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناس رسانه، کارشناس برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی رادیو و ارزیاب برنامه در ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) بوده است.
حفظ و نگهداری علمی منابع، مجموعه‌سازی گنجینه ارزشمند آرشیو شبکه‌یک و پشتیبانی از منابع تولیدی و تامینی از جمله ماموریت ایشان در حکم انتصاب است.

در پایان این حکم‌ها به طور جداگانه از زحمات و تلاش خالصانه مدیران پیشین این بخش‌ها؛ آقایان محمدباقر تورنگ، گروه "معارف اسلامی"، امیر محمدی، گروه "فرهنگ، تاریخ و هنر"، و محمدباقر ایزدی مدیر "آرشیو" شبکه‌یک، تقدیر و تشکر شده است.

آخرین اخبار

کشیک قلب، مهمان شب‌های قدر شبکه یک ویژه برنامه‌های شبکه یک سیما در شب‌های قدر سه برنامه تحولی شبکه یک سیما در ماه رمضان 1402 ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شبکه یک سیما آموزش پیشگیری از بیماری‌ها با «دوازده رو هشت»! محمد دلاوری مجری برنامه افطار شبکه یک شد پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت پدر مدیر شبکه یک بازدید رئیس رسانه ملی از پشت‌صحنه سریال «نون خ» ورود یک مجری نوجوان با «نوجهان» به شبکه یک عیدی شبکه یک به مناسبت مبعث پیامبر (ص) سنجرخان به شبکه یک می آید نگاهی به جنایات ساواک در مستند «راز ساواکی پیر» ویژه برنامه های شبکه یک سیما در ایام الله دهه فجر فصل جدید «پایش»، از امشب روی آنتن شبکه یک ویژه برنامه‌های ولادت امام علی (ع) و روز پدر در شبکه یک سیما بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه برنامه «کتاب قانون» سالار عقیلی برای «کتاب قانون» خواند «سرباز 46 ساله» به شبکه یک می آید حرف حق مردم غزه بر عملیات رسانه‌ای غربی‌ها غلبه پیدا می‌کند سریال «ترور» از امشب روی آنتن شبکه یک می‌رود از تولید پنل‌ هوشمند تا بسته‌بندی محصولات غذایی در قسمت دوم مسابقه شکوفا یک شرکت مسی، طلایی شد ویژه برنامه های چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه یک سیما رقابت تلویزیونی دانش‌بنیان‌ها در برنامه "شکوفا" شبکه یک سیما «ساعت به وقت قدس» به شهید سیدرضی موسوی تقدیم شد «جهان مرد»؛ روایتی از چهل سال مجاهدت سردار دلها پخش سریال «ترور» در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه یک + فیلم پخش فیلم سینمایی «مریم مقدس» با کیفیت بالا از شبکه یک سعید ابوطالب با «کتاب قانون» به شبکه یک می‌آید فرهنگ و هویت ایرانی از نگاه دوربین «ایران امروز» ترویج مردمی‌سازی اقتصاد دانش بنیان در مسابقه «شکوفا» آقا رشید، مهمان ویژه برنامه یلدایی شبکه یک + فیلم یلدای شبکه یک با «ایران دوست داشتنی» فصل دوم «مستوران»؛ از امشب در شبکه یک سوگواری شبکه یک به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) پیام تسلیت مدیر شبکه یک در پی درگذشت والده خانم دکتر ملکی عکس‌های جدید از فصل جدید «نون خ» خلاصه فصل اول «مستوران» در 5 قسمت روی آنتن شبکه یک سیما می رود نخستين گفتگوی تلویزیونی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در صدا و سیما گلزار شهدای بهشت زهرا، عصر پنجشنبه‌ها در قاب شبکه یک «وقت اندیشه» در شبکه یک سیما محمد اصفهانی خواننده تیتراژ «مستوران» شد فصل دوم سریال «مستوران» روی آنتن می‌رود فصل جدید مستند «رخ‌ مادر» روی آنتن می‌رود پخش مستندی درباره کشتار غزه به روایت خبرنگار آمریکایی «خاک و نمک» از آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود بازدید مدیران شبکه یک از اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی انتصاب مدیر جدید تامین برنامه شبکه یک برنامه‌های شبکه یک به مناسبت هفته بسیج سریال «بلندترین صدا» به آنتن شبکه یک رسید

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها