مشاهده خبر

دو شنبه 10 مرداد 1401

حسینیه ای به وسعت ایران از قاب شبکه یک

شبکه یک سیما در ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان اباعبدالله الحسین (ع) ویژه برنامه های خود را بدین ترتیب روی آنتن خواهد برد.

4

*درامتدادغدیر:دوربین مجموعه مستند در امتداد غدیر با سفر به کشورهای اروپایی از حال و هوای شیعیان تصاویری جذاب روایت می کند. این مستند به تهیه کنندگی محمود جوانبخت را هرروز ساعت 10:10 تماشا کنید.
*آفتاب شرقی: این برنامه گفتگو محور مذهبی با حال وهوای عزاداری محرم روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.آفتاب شرقی تا 13محرم به مدت دو هفته بجز تاسوعا و عاشورا با سخنرانی حاج  سیدعباس موسوی مطلق و  اجرای محمدحسین صیرفی و با موضوع سیره عزاداری بزرگان و علما در ایام عاشورا ساعت 13:30 از شبکه یک روانه انتن می شود.
*مداحی: مداحی در مدح امام حسین ع و یاران با وفایش با حضور حاج منصورارضی؛حاج مجید بنی فاطمه وحاج مهدی سلحشور به ترتیب هرروز قبل از ساعت 14 و قبل خبرساعت ۲۱ و ساعت 23:20 از شبکه روی آنتن می رود. 
*روضه های خانگی: این برنامه زنده هرروز با حال و هوای محرم ساعت 17 پخش می شود.
پویش روضه های خانگی به تهیه کنندگی علیرضا متقیان با همکاری و مشارکت خانواده های ایرانی تصویرگر شور و معرفت حسینی در برپایی مجالس روضه حضرت سیدالشهدا ع است.
علاقمندان شرکت در این پویش فیلم و عکس های خود را برای برنامه با شماره ای که اعلام می شود ارسال می کنند و در قرعه کشی کمک هزینه سفر به کربلای معلی شرکت می کنند.
*رخ مادری: این برنامه نیز روزهای زوج ساعت 18:30 از شبکه یک روی آنتن می رود. 
*حسینیه ایران: حسینیه ای برای عزاداری شیعیان ایران زمین به تهیه کنندگی مقدادمومن نژاد در دوبخش به صورت زنده ساعت 19 و 23:30 روی آنتن می رود. مهمانان این برنامه از مداحان اهل بیت، قاریان، شعرای اهل بیت خواهند بود. 
این برنامه علاوه بر اجرای هادی صلح جو در استودیو؛ به پوشش تصاویر مناسبتی استان ها و تهران نیز خواهد پرداخت.
*شب دهم: سریال ده قسمتی شب دهم به کارگردانی حسن فتحی با بازی حسین یاری، کتایون ریاحی، ثریا قاسمی، رویا تیموریان، مرحوم پرویزپورحسینی، محمودپاک نیت، اکرم محمدی، پرویزفلاحی پور... به داستانی می پردازد که  در اواخر حکومت رضاشاه در تهران رخ می‌دهد. فردی به نام حیدر خوش‌مرام خواهان ازدواج با دختری از تبار قاجار می‌شود و آن دختر شرط ازدواج با حیدر را اجرای تعزیه در ده شب ماه محرم قید می‌کند، اتفاق‌هایی که در جریان تعزیه برای حیدر رخ می‌دهد شخصیت او را دگرگون می‌کند و انسانی پاک و با ایمان می‌شود. چون در زمان حکومت رضا شاه تعزیه قدغن بوده حیدر مجبور به اجرای تعزیه دور از چشم آژان‌ها می‌شود در این بین دوست حیدر به نام یاور به کمک او می‌آید و با کمک هم موفق به اجرای تعزیه در نه شب اول می‌شوند؛ از طرفی عمه شاهزاده قجری در پرونده‌ای جنایی دخیل می‌شود و در نتیجه پای یک سرگرد سنگدل تأمینات (اداره آگاهی قدیم) به ماجرا باز می‌شود. او قصد دارد حیدر را به‌قتل رسانده و به مراد دلش که ازدواج با آن شاهزاده قجری است برسد.
شب دهم در دهه اول محرم هرشب ساعت 22:15 پخش می شود.
*سخنرانی مذهبی: سخنرانی حجت الاسلام عالی هر سحرگاه با موضوع امام حسین ع و قیام عاشورا ساعت 5:30 از آنتن شبکه پخش می شود.

آخرین اخبار

پوشش رسانه ای عملیات «وعده صادق» با ۷ ساعت برنامه زنده شبکه یک سیما بازی اختاپوس در شبکه یک چالش مسابقه «خانه» در شبکه یک سیما «بی واسطه» با مردم از شبکه یک سیما عیدی شبکه یک به مناسبت عیدفطر مدیر جدید مالی شبکه یک منصوب شد کشیک قلب، مهمان شب‌های قدر شبکه یک ویژه برنامه‌های شبکه یک سیما در شب‌های قدر سه برنامه تحولی شبکه یک سیما در ماه رمضان 1402 ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شبکه یک سیما آموزش پیشگیری از بیماری‌ها با «دوازده رو هشت»! محمد دلاوری مجری برنامه افطار شبکه یک شد پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت پدر مدیر شبکه یک بازدید رئیس رسانه ملی از پشت‌صحنه سریال «نون خ» ورود یک مجری نوجوان با «نوجهان» به شبکه یک عیدی شبکه یک به مناسبت مبعث پیامبر (ص) سنجرخان به شبکه یک می آید نگاهی به جنایات ساواک در مستند «راز ساواکی پیر» ویژه برنامه های شبکه یک سیما در ایام الله دهه فجر فصل جدید «پایش»، از امشب روی آنتن شبکه یک ویژه برنامه‌های ولادت امام علی (ع) و روز پدر در شبکه یک سیما بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه برنامه «کتاب قانون» سالار عقیلی برای «کتاب قانون» خواند «سرباز 46 ساله» به شبکه یک می آید حرف حق مردم غزه بر عملیات رسانه‌ای غربی‌ها غلبه پیدا می‌کند سریال «ترور» از امشب روی آنتن شبکه یک می‌رود از تولید پنل‌ هوشمند تا بسته‌بندی محصولات غذایی در قسمت دوم مسابقه شکوفا یک شرکت مسی، طلایی شد ویژه برنامه های چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه یک سیما رقابت تلویزیونی دانش‌بنیان‌ها در برنامه "شکوفا" شبکه یک سیما «ساعت به وقت قدس» به شهید سیدرضی موسوی تقدیم شد «جهان مرد»؛ روایتی از چهل سال مجاهدت سردار دلها پخش سریال «ترور» در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه یک + فیلم پخش فیلم سینمایی «مریم مقدس» با کیفیت بالا از شبکه یک سعید ابوطالب با «کتاب قانون» به شبکه یک می‌آید فرهنگ و هویت ایرانی از نگاه دوربین «ایران امروز» ترویج مردمی‌سازی اقتصاد دانش بنیان در مسابقه «شکوفا» آقا رشید، مهمان ویژه برنامه یلدایی شبکه یک + فیلم یلدای شبکه یک با «ایران دوست داشتنی» فصل دوم «مستوران»؛ از امشب در شبکه یک سوگواری شبکه یک به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) پیام تسلیت مدیر شبکه یک در پی درگذشت والده خانم دکتر ملکی عکس‌های جدید از فصل جدید «نون خ» خلاصه فصل اول «مستوران» در 5 قسمت روی آنتن شبکه یک سیما می رود نخستين گفتگوی تلویزیونی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در صدا و سیما گلزار شهدای بهشت زهرا، عصر پنجشنبه‌ها در قاب شبکه یک «وقت اندیشه» در شبکه یک سیما محمد اصفهانی خواننده تیتراژ «مستوران» شد فصل دوم سریال «مستوران» روی آنتن می‌رود فصل جدید مستند «رخ‌ مادر» روی آنتن می‌رود

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها